Toimitus, vaihto ja palautus

Toimitus

Suomessa toimitamme tuotteesi Postin tai Matkahuollon välityksellä tai valitsemaasi R-Collectionin myymälään.

Toimituskulut Postin, Smartpostin tai Matkahuollon kautta Suomessa on alkaen 6,50 e/lähetys. Postin perille paketti (kotiinkuljetus) alkaen 14,00 e/lähetys.

Toimitus Postin tai Matkahuollon toimipisteeseen

Verkkokauppa ehdottaa eri noutopisteitä, josta voit valita haluamasi. Posti tai Matkahuolto lähettää tekstiviestin, kun tilaus on noudettavissa.

Postin Pakettiautomaatti (Smartpost)

Verkkokauppa ehdottaa eri noutopisteitä, josta voit valita haluamasi. Toimitustapa on nopea ja helppo, saat tekstiviestillä koodin, jolla voit noutaa pakettisi.

Pakettiautomaattiin ei voida lähettää ulottuvuuksiltaan yli 60 cm x 36 cm x 60 cm suurempia ja/tai yli 25 kg painavia paketteja.

Mikäli Pakettiautomaatti-tilauksesi ei mahdu pakettiin, pyrimme ensisijaisesti lähettämään tilauksen useassa paketissa. Mikäli tämä ei ole mahdollista, otamme yhteyttä.

Toimitus myymälään

Toimitamme tilauksesi myös niin halutessasi toivomaasi R-Collectionin omiin myymälöihin (ei jälleenmyynti myymälöihin), josta paketin voi hakea. Myymälään toimitettu tilaus luovutetaan tilaajalle tai valtuutetulle noutajalle. Valtuutetun pitää esittää tilaajan allekirjoittama vapaamuotoinen kirjallinen valtakirja. Noutajan on todistettava henkilöllisyytensä tilausta noudettaessa. Myymälä lähettää ilmoituksen tekstiviestillä, kun tilaus on noudettavissa.

Vaihto ja palautus

Meille on erittäin tärkeää, että olette tyytyväinen tuotteisiimme ja palveluumme. Voitte tutustua tuotteeseen 14 päivän ajan ja tehdä ostopäätöksen.

Voit palauttaa tuotteet Kajaaniin pakettina tai kirjeenä Postin tai Matkahuollon kautta tai viedä ne johonkin R-Collection omaa myymäläämme (ei jälleenmyynti myymälöihin).

Mikäli haluat vaihtaa tuotteen, ei sinun tarvitse tehdä siitä uutta tilausta vaan me teemme sen puolestasi vaihdon yhteydessä.

Jos haluat palauttaa osan tai kaikki tilaamasi tuotteet, niin me huolehdimme palautusilmoituksen ja -hyvityksen Klarnaan. Mikäli olet maksanut tilauksen PayPalin kautta, ilmoita tilinumero, johon voimme hyvityksen suorittaa.

Huom! Asiakkaan omalla painatuksella tai brodeerauksella varustettuja tuotteita ei voi palauttaa.

Kaikissa tapauksissa palautus ei enää ole asiakkaalle maksutonta. Asiakaspalautuskäytäntö on muuttunut 13.6.2014.

- Jos olemme toimittaneet väärän tai viallisen tuotteen, vastaamme palautuksen ja korvaavien tuotteiden toimituksen kustannuksista. Tässä tapauksessa ota yhteys asiakaspalveluun (tilaukset@r-collection.com), jolloin annamme palautuskoodin.

- Jos asiakas jättää tilauksensa noutamatta tai palauttaa koko tilauksen tai osan siitä, asiakas vastaa palautuksen kustannuksista. Tässä tapauksessa ei tarvitse ottaa yhteyttä asiakaspalveluun.

- Jos kyseessä on tuotteen vaihto, asiakas vastaa palautuksen kustannuksista ja R-Collection vastaa uusien tuotteiden toimituskuluista. Tässä tapauksessa ei tarvitse ottaa yhteyttä asiakaspalveluun.

Palautuskustannukset ovat Postin ja Matkahuollon hinnaston mukaiset pekettihinnat. Matkahuollon kautta palautusta tehdessä on Lähipaketin osoitekorttiin kohtaan "lähettäjän valitsema noutopiste" kirjoitettava Kajaanin Matkahuolto.

Ostoskorisi on tyhjä